Костенко, О. П. Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства [Текст] / Костенко О. П., Адєєва Т. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 87-91 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 90-91 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинговий потенціал -- оцінка маркетингового потенціалу -- нечітка база знань -- теорія нечітких множин Дод.точки доступу: Адєєва, Т. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Герасимяк, Н. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетингові заходи -- ефективність маркетингу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Петриняк, А. Я. Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод [Текст] / А. Я. Петриняк, В. В. Іванишин> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69. - Бібліогр.: с. 68 (10 назв) Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Анотація: У статті розглядається сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень. Дод.точки доступу: Іванишин, В.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Красовська, О. Ю. Cпоживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 21-24 : табл. - Бібліогр. с. 24 (8 назв) Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Анотація: Наведено трактування поняття "взаємодія з клієнтом", під яким пропонується розуміти комплекс заходів промислового підприємства з управління залученням, утриманням клієнтів та їх обслуговуванням, на якому грунтуються дворівневе управління клієнтською базою підприємств. Управління у системі відносин "підприємство-клієнт" зумовлює поєднання двох рівнів: визначення рівня управління взаємодією підприємства з клієнтом та управління клієнтською базою даних. Наведено модель ідеальної позиції торговельної марки як маркетингового активу промислового підприємства. Обгрунтовано необхідність застосування CRM-системи, яка дозволяє підвищити ефективність маркетингу, збуту і сервісного обслуговування за рахунок ведення єдиної бази клієнтів.Наведено такі критерії стратегії управління взаєминами з клієнтами: орієнтація підприємства не на миттєвий результат, а на довготривалу перспективу, на основі здійснення стратегічного планування і прогнозування змін на ринку; вихід на ринок не лише з пропозицією товарів і послуг, але і із засобами вирішення виникаючих проблем; застосування в єдності стратегії і тактики спілкування з клієнтами, пристосуванням до вимог покупців і одночасною цілеспрямованою дією на них; індивідуальний підхід (персоналізація) до кожного клієнта і співпраця з ним. Наведено алгоритм процесу моніторингу задоволеності споживачів підприємства.Визначено основні ключові завдання маркетингової стратегії на промислових підприємствах на етапі залучення клієнтів: швидка адаптація до швидкоплинних умов існуючого ринку; досягнення впізнанності на ринках інших країн і формування ключових конкурентних переваг за рахунок ефективної роботи з інформацією. Зроблено висновок, що в нових умовах стратегія управління взаємовідношеннями з клієнтами має значні переваги перед традиційним індустріальним підходом епохи продавців, оскільки саме вони були законодавцями всіх економічних процесів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |