Гніда, Т. Б.
    Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] : психолог - педагогові / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 2. - С. 28-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складники психологічної стресостійкості ; Модель виходу зі стресу ; Правило психологічного самозбереження ; Межі компетентності
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Психологічна стресостійкість--Психологічне самозбереження--Вчителі

   Вчителі--Стреси--Стресостійкість

Анотація: Навчити і виховати конкурентноспроможного учня в умовах сучасної школи зможе лише успішний учитель. Вимоги до професійних та особистісних характеристик сучасного вчителя наведено в Концепції Нової української школи. Для того щоб стати агентом позитивних змін для дитини, сучасний педагог має застосовувати методи викладання, засновані на співпраці, уміти долати труднощі та стресові стани, бути вмотивованим на професійний та особистий розвиток.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)