Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевтичного впливу [Текст] / Т. Голінська> // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Психологія дитяча--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- арт- терапія Анотація: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |