Вахняніна, Л.
    Пісочна анімація. Психокорекційна робота з учнями ПТНЗ [Текст] / Л. Вахняніна // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 8-13. - Бібліогр.: с. 13
Рубрики: Психокорекція--Шкільний практичний психолог--Загальноосвітні навчальні заклади
   Підлітки--Психокорекція--Шкільний практичний психолог

Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- сенсативність -- самооцінка
Анотація: Мета пісочної анімації - не змінювати і переробляти підлітка, не вчити його спеціальних поведінкових навичок, а надати шанс побути самим собою, розповісти про свої труднощі за допомогою пісочних картин. Учні у процесі малювання можуть виразити свої найглибші емоції, переживання, вони звільняються від страхів, і пережите не розвивається у психологічну травму. Таким чином підліток пробуджується, самоактуалізується.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)