Ларіна, Я. С. Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, К. М. Луцій> // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємництво--М'ясопереробна галузь--Україна Кл.слова (ненормовані): оптимальне споживання -- диференціація доходів -- сегментування Анотація: Мета статті - здійснити прогнозування обсягів споживання м'ясопродуктів для подальшого формування стратегій і комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. Досліджено подальший розвиток моделі прогнозування рівня споживання м'ясопродуктів на 1 особу до 2020 р., яка передбачає врахування впливу ВВП на душу населення та визначення оптимального рівня споживання основних видів м'яса з урахуванням диференціації доходів населення. Дод.точки доступу: Луцій, К. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |