Ярошевська, О. В.
    Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Ярошевська О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- планування -- конкуренція -- частка ринку -- структура продажів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)



65
К 66


    Кордик, С.
    Фірмова "Сіверянка" [Текст] / Станіслав Кордик // Сіверщина. - 2011. - 6 жовт. (№ 40). - С. 12
ББК 65
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЗАТ "Сіверянка"
Анотація: Нарис про Чернігів. ЗАТ "Сіверянка" із центром моди "Лавіс".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Хомченко, Л. В.
    Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Текст] / Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 159-163 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 163
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика розподілу -- канали розподілу -- багаторівневий маркетинг -- віртуальний маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ащаулов, В. В.
    Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Баліцька, О. П.
    CRM-технології як основа ефективної маркетингової політики підприємства [Текст] / О. П. Баліцька // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 5. - С. 159-162. - Бібліогр.: с. 162
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
CRM-технології -- конкурентна перевага

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Соломянюк, Н. М.
    Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування [] / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С. 55-58. - Бібліогр. с.58 (8 назв)
ББК 65
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Анотація: Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Семенюк, О. В.
    Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [] / О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2014. - № 6. - С. 135-136. - Бібліогр. с.136 (5 назв)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Анотація: Стаття присвячена аналізу методів визначення ефективності маркетингу на підприємстві.


Дод.точки доступу:
Яцишина, Л.К.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сабецька, Т. І.
    Методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства [] / Т. І. Сабецька // Економіка та держава. - 2015. - № 3. - С. 31-37. - Бібліогр. с.37 (11 назв)
ББК 65.29
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Анотація: Стаття присвячена вивченню і розробці теоретико-методичних аспектів оцінювання виробничо- маркетингово потенціалу підприємств.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Наторіна, А. А.
    Методичний інструментарій аналізу стратегічних альтернатив підприємства [Текст] / А. А. Наторіна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 140-145 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова товарна стратегія -- матричні інструменти -- олійно-жирова промисловість


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Поліщук, І. І.
    Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 2. - С. 97-102 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 101-102
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сукупний потенціал -- розвиток підприємства -- стратегія -- ефективність діяльності -- дослідження маркетингового потенціалу -- кількісні і якісні перетворення -- сформований маркетинговий потенціал


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Красовська, О. Ю.
    Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2017. - № 12. - С. 89-92. - Бібліогр. с. 92 (14 назв)
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Анотація: У статті розглянуто види маркетингових активів підприємства. Зроблено висновок, що дослідники по-різному підходять до ідентифікації видів маркетингових активів, однак вони сходяться на думці що до маркетингових активів підприємства обов'язково необхідно включати такі два важливі види, як бренд та марочний капітал. Визначено, що бренд надзвичайно дієвий маркетинговий актив при реалізації продукції на ринку, адже його завдання — створити та виокремити у свідомості потенційних покупців ключові відмінності товару або послуги, а також сформувати імідж компанії. У економічно розвинутих країнах відомий бренд може стати не тільки засобом впливу на споживача, але й давати змогу компаніям чинити вплив на економічний і політичний стан у країні.Марочний капітал — це складна економічна категорія, яка виражає соціально-економічні відносини між суб'єктами економічних інтересів (виробниками, посередниками, споживачами) з приводу відтворення товарів, що володіють здатністю створювати додаткову вартість на основі позитивних суб'єктивних переконань споживачів. До марочного капіталу, в такому контексті, варто віднести назву, логотип, девіз, філософію підприємства, місію компанії, стратегію та т. п. Отже, проаналізувавши основні підходи до визначення та трактування вдів маркетингових активів, можна зробити висновок, що ряд перелічених вище особливостей може стосуватись не лише марочного капіталу як окремого різновиду маркетингових активів, а й самого феномену маркетингових активів загалом, адже, по суті, більшість видів маркетингових активів мають у своїй основі створення унікальності, неповторності та привабливості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)