Янкович, О. Програма факультативного курсу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" [Текст] / О. Янкович, І. Ханчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 6. - С. 41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Романтизм--Літературний Позакласна робота--Зарубіжна література Зарубіжна література--Програма Дод.точки доступу: Ханчук, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Янкович, О. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" [Текст] / О. Янкович, І. Ханчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 6. - С. 44-46 Рубрики: Романтизм--Літературний Позакласна робота--Зарубіжна література Анотація: Автор статті висвітлює особливості романтизму як художнього напряму в світовій та українській літературі. В статті визначені передумови виникнення романтизму, перелічені й охарактеризовані течії романтизму за класифікацією Д. Наливайка. Дод.точки доступу: Ханчук, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Янкович, О. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" [Текст] / О. Янкович, І. Ханчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 9. - С. 51-53. - Початок: № 6 Рубрики: Романтизм--Літературний Позакласна робота--Зарубіжна література Анотація: Автор статті висвітлює особливості романтизму як художнього напряму в світовій та українській літературі. В статті визначені передумови виникнення романтизму, перелічені й охарактеризовані течії романтизму за класифікацією Д. Наливайка. Дод.точки доступу: Ханчук, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Багратион-Мухранская, К. В. Литература эпохи романтизма: как заинтересовать?( На материале творчества Р. Бернса, В. Скотта) [Текст] / К. В. Багратион-Мухранская> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 34-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники шотландські, 18-19 ст. Письменники англійські, 18-19 ст. Романтизм--Літературний Кл.слова (ненормовані): Скотт В. Анотація: Стаття відкриває цикл робіт, присвячених питанню формування мотивації учнів, розвитку бажання дізнатися більше про літературу епохи романтизму, по-новому подивитися на творчість таких її знаменитих представників, як Р. Бернс і В. Скотт. Особлива увага приділяється переосмисленню творчості В. Скотта і Р. Бернса та її функціонування в сучасній літературі. Розглядається доцільність міждисциплінарного аналізу та виявлення особливостей у творчому процесі письменників. Дод.точки доступу: Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\; Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сліпак, Тетяна. Романтизм [Текст] : цикл уроків. 9-й клас / Т. Сліпак> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 5 (трав.). - С. 30-40. - Бібліогр.: с. 34, 40. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Романтизм--Літературний Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Венгровська, Лариса. Романтизм у поезії [Текст] : цикл уроків. 9-й клас / Л. Венгровська> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 10 (квіт.). - С. 31-70 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Романтизм--Літературний Анотація: Вивчення на уроках зарубіжної літератури поезії Г. Гейне, Ф. Тютчева, М. Лермонтова, Д. Байрона. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |