Ткаченко, В. В.
    Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл / В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 46-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Соціальна адаптація
Кл.слова (ненормовані):
спотривна школа -- соціальна адаптація
Анотація: Для створення повноцінної стратегії розвитку й інтеграції дітей-інвалідів у суспільство необхідно вирішити ряд проблем (медичних, психологічних, педагогічних та соціальних) та узгодити діяльність державних (спеціальні стандарти) та громадських установ (надання послуг) щодо соціальної адаптації дітей з обмеженими можливостями. Розкриваючи кожний компонент моделі, атор статті звертає увагу організаторів відповідного процесу на основні критерії оцінки готовності дитини-інваліда до життя в соціумі.





    Король, В. М.
    Соціально дезадаптована поведінка як шлях до адиктивної поведінки неповнолітніх / В. М. Король // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 96-100 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Соціальна адаптація
Кл.слова (ненормовані):
упертість -- негативізм протистояння -- педагогічна допомога
Анотація: Поширення негативних явищ у підлітковому оточенні викликає занепокоєння суспільства й вимагає пошуку причини їх виникнення. Оскільки результи дослідження свідчать про незадоволеність підлітків спілкуванням можливих негтивних результатів у процесі соціальної адаптації підлітка, зумовлених деструкцією його стосунків з навколишнім середовищем.