Тарасенко, В. М. Формування соціальної компетентності дошкільників зі зниженим зором в процесі ігрової діяльності [Текст] / В. М. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 5 (травень). - С. 8-10. - Бібліогр.: с. 10 Рубрики: Соціальна компетентність--Формування Діти з порушенням зору--Ігри Ігри--Дошкільне виховання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта -- соціалізація Анотація: Кожен період життя та розвитку дитини характеризується певним провідним видом діяльності. У вітчизняній психології провідною діяльністю вважають ту, у процесі якої відбуваються якісні зміни у психіці дітей, формуються та розвиваються основні психічні процеси і властивості особистості, з’являються психічні новоутворення, характерні для даного конкретного віку. Так, для дітей дошкільного віку провідним видом діяльності є гра. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |