Стрюк, К. Вандалізм - біла пляма в педагогіці й психології / К. Стрюк, М. Пугач> // Виховна робота в школі. - 2017. - № 12. - С. 33-35 Рубрики: Виховання--Моральне Соціальна педагогіка--Соціальні проблеми Правознавство--Кримінологія Анотація: Відгук на посібник О. М. Бандурки і О. Ф. Зеленського "Вандалізм" (1986р.). Автори детально розкривають зміст й мотивацію вандалізму та пропонують деякі заходи протидії цьому соціальному злу, результати якого можуть бути особливо тяжкі. Їх дослідження комплексні і не зациклюються на одній юридичній проблематиці. Це негативне соціальне явище в роботі розглянуто енциклопедично. Дод.точки доступу: Пугач, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Підласий, І. П. Булінг - жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. П. Підласий> // Виховна робота в школі. - 2019. - № 5. - С. 4-21 Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальні проблеми Кл.слова (ненормовані): булінг -- цькування -- насилля -- агресія -- агресивність -- виховання Анотація: Поширення шкільного булінгу в закладах освіти свідчить про кризу українського виховання. Автор досліджує причини, які спонукають появі даного явища. "Агресивність уже існує в людині, закладена природою. Агресивність - уроджена якість людини. Вона вже є, формувати її не треба, потрібно усіма можливими способами її послаблювати. Але повністю уроджену якість - агресивність - в усіх її виявах здолати не можна. Тому булінг був і є природним виявленням агресивності. Головне - утримати її в контрольованих межах і не давати розростатись". Автор аналізує провідні якості сучасної молоді та окреслює орієнтири для перебудови виховання. Що треба негайно зробити? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |