Стрюк, К.
    Вандалізм - біла пляма в педагогіці й психології / К. Стрюк, М. Пугач // Виховна робота в школі. - 2017. - № 12. - С. 33-35
Рубрики: Виховання--Моральне
   Соціальна педагогіка--Соціальні проблеми

   Правознавство--Кримінологія

Анотація: Відгук на посібник О. М. Бандурки і О. Ф. Зеленського "Вандалізм" (1986р.). Автори детально розкривають зміст й мотивацію вандалізму та пропонують деякі заходи протидії цьому соціальному злу, результати якого можуть бути особливо тяжкі. Їх дослідження комплексні і не зациклюються на одній юридичній проблематиці. Це негативне соціальне явище в роботі розглянуто енциклопедично.


Дод.точки доступу:
Пугач, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Підласий, І. П.
    Булінг - жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. П. Підласий // Виховна робота в школі. - 2019. - № 5. - С. 4-21
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальні проблеми
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- цькування -- насилля -- агресія -- агресивність -- виховання
Анотація: Поширення шкільного булінгу в закладах освіти свідчить про кризу українського виховання. Автор досліджує причини, які спонукають появі даного явища. "Агресивність уже існує в людині, закладена природою. Агресивність - уроджена якість людини. Вона вже є, формувати її не треба, потрібно усіма можливими способами її послаблювати. Але повністю уроджену якість - агресивність - в усіх її виявах здолати не можна. Тому булінг був і є природним виявленням агресивності. Головне - утримати її в контрольованих межах і не давати розростатись". Автор аналізує провідні якості сучасної молоді та окреслює орієнтири для перебудови виховання. Що треба негайно зробити?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)