Батаева, Е. В.
    Этнометодологический анализ онлайн-коммуникаций: кризисный эксперимент в чатах [Текст] / Е. В. Батаева // Социс. - 2011. - № 12. - С. 88-98. - Библиогр.: с. 97-98 . - ISSN 0132-1625
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія масових комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
етнометодологія -- кризовий експеримент -- чат
Анотація: При изучении процесса текст-ориентированной электронной коммуникации в интернет-сообществах перспективным является этнометодологический подход. Автором выполнено исследование онлайн-коммуникации в нескольких русско- и украинско-язычных чатах с помощью метода кризисных экспериментов, дополненого семиотическим анализом ников и социально-драматургическим анализом исполняемых кибер-акторами ролей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Цой, Н. А.
    Феномен интернет-зависимости и одиночество [Текст] / Н. А. Цой // Социс. - 2011. - № 12. - С. 98-107 . - ISSN 0132-1625
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія масових комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-користування -- соціальні відносини -- інтернет-залежність
Анотація: Интернет-зависимость стала социальной проблемой, вызывающей обеспокоенность общественности и выступающей предметом специальных исследований. Чувство одиночества, не являясь единственной причиной её возникновения, оказывается одним из её факторов. Представлены результаты социологического исследования условий развития интернет-зависимости с точки зрения субъективной оценки качества социальных отношений и удовлетворённости ими. Проведение такого рода исследований позволяет выявить факторы риска возникновения интернет-зависимости.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сусська, Ольга
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціологія масових комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- методологія -- комунікативна стратегія -- соціокультурний аналіз -- інформаційне поле
Анотація: У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX ст. й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)