Лепілкін, С. В.
    Продаж страхових послуг за посередництвом автосалонів [Текст] / С. В. Лепілкін // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 272-277 : табл., рис. - Бібліогр.: 17 назв
ББК 65.9(4Укр)271
Рубрики: Страхування в Україні--Ринок страхових послуг--Автострахування--Страховий маркетинг
Анотація: У статті розглянуто автосалон як специфічного посередника при продажі страхових послуг. Досліджено механізм співробітництва учасників каналу продажу при реалізації страхової послуги. Виділено й проаналізовано чинники, які визначають ефективність продажу страхових послуг через автосалони.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)