Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 3-5
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Анотація: Надруковано лист МОН України від 30.12.2010 р. № 1/9-950 про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА в школах.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    З листа Міністерства освіти і науки України "Про особливості проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 5-7
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Анотація: Мова йде про особливості проведення ДПА в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Про проведення підсумкових контрольних робіт : Наказ МОН України від 16.02.2011 р. № 141 // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 7
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Анотація: Йдеться про проведення підсумкових контрольних робіт серед учнів 5-8 класів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України // Історія в школах України. - 2011. - № 4. - С. 8-12
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Історична освіта в школі --Оцінювання знань

Кл.слова (ненормовані):
ЗНО
Анотація: Запропоновано програму ЗНО з історії України.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гісем, О.
    Історія України. 11 клас. Календарний план / О. Гісем // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 3-4
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
календарний план
Анотація: Запропоновано календарний план для 11 класу з історії України рівень стандарту, профільний (правовий, філософський, економічний), академічний.


Дод.точки доступу:
Мартинюк , О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Всесвітня історія. 11 клас. Календарний план // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 5-6
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Анотація: Запропоновано календарний план для 11 класу з Всесвітньої історії рівень стандарту, академічний рівень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Людина і світ. 11 клас. Календарний план // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 6-7
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Анотація: Запропоновано календарний план з предмету "Людина і світ" для 11 класу. Рівень стандарту, академічний рівень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Яким має бути ЗНО? SAT // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 8-18
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
ЗНО
Анотація: З моменту впровадження ЗНО точиться дискусія, яким має бути тест ЗНО. Висловлюються різні думки щодо обсягу тесту, форм завдань, їх послідовності тощо. У цьому номері журналу подається приклад тесту (SAT), який використовується в США. Там тестові технології для оцінювання знань учнів почали використовувати близько 100 років тому.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кожем’яка, О.
    Протидія дискримінації, расизму та антисемітизму в поліетнічному суспільстві. : інтерактивне заняття (виховна година) для учнів 9 класу / О. Кожем’яка // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 38-41
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Історична освіта в школі --Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
стереотипи -- упередження -- стигма -- ксенофобія -- дискримінація
Анотація: Запропоновано розробку виховної години, яка допоможе учням зорієнтуватися в поняттях стереотипи та упередження, навчитися аналізувати різні життєві ситуації, поважати індивідуальність кожної людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 2-7. - Зміст: Історія ; Основи правознавства ; Основи філософії ; Курс "Людина і світ" ; Курси морально-духовного спрямування
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Анотація: Запропоновано інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення суспільствознавчих наук в 2011/2012 навчальному році.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Історія України. 11 клас. Календарний план : Профільний рівень (суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль) // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 8-11
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Всесвітня історія. 11 клас. Календарний план : Профільний рівень (суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль) // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 11-14
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Курс "Людина і світ". 11 клас. Календарний план : Профільний рівень // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 15-16
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Камбалова, Я.
    Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту / Я. Камбалова // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 34-36. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- навчально-методичний комплект -- методична функція
Анотація: У статті розкрито роль і методичні функції сучасного підручника з історії як основного компонента навчально-методичного комплекту. Автор проаналізувала різноманітні погляди сучасних українських і російських учених на цю проблему.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гнасевич, Н.
    Формовияви української ментальності в контексті становлення правової держави / Н. Гнасевич, І. Гнасевич, В. Паучок // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 66
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
ментальність -- правова держава -- політична культура -- нація -- громадянське суспільство
Анотація: У статті розглядаються формовияви української ментальності в контексті сьогоденних проблем державотворення. Увага зосереджується на пошуку дієвих загальнотеоретичних та медологічних способів і механізмів впливу національної ментальності на розвиток правової держави. проаналізовано діалектичну взаємодію менталітету і політичної культури нації, аргументована геополітична та психокультурна "межовість" України, виявлено домінантні риси української душі, які сприяють розбудові громадянського суспільства, і які негативно впливають на цивілізаційний поступ країни у світове співтовариство.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Гнасевич, І.; Паучок, В.




    Діордієва, Н.
    Всеукраїнський турнір юних істориків як потужний засіб розвитку творчих здібностей старшокласників / Н. Діордієва // Історія в школах України. - 2011. - № 10. - С. 26-29
ББК 74.200.588
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Історична освіта в школі--Олімпіади, турніри, конкурси

Кл.слова (ненормовані):
турнір юних істориків
Анотація: Автор ділиться своїм досвідом підготовки учнів до Всеукраїнського турніру та участі в ньому юних істориків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Програми курсів за вибором. Історія України. Всесвітня історія // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 2-3
ББК 74.266.0
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
курси за вибором
Анотація: Курси за вибором у старшій школі забезпечують у старшій щколі поглиблене та розширене вивчення профільних предметів. Водночас вони можуть сприяти вивченню непрофільних предметів і бути зорієнтовані на певний вид діяльності поза профілем навчання, обраний учнем. Запропоновано перелік програм курсів за вибором, рекомендованих Міністерством освіти і науки (лист від 12.03.10 № 1/11 - 1652).





   
    Всесвітня історія для поглибленого вивчення. 9 клас // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 7-10
ББК 74.266.30
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Анотація: Запропоновано тематичне планування з Всесвітньої історії для поглибленого вивчення, 9 клас.





    Малієнко, Ю.
    Досліджуємо історію України. Програма курсу для 10 класу суспільно-гуманітарного профілю. Новітня історія України / Ю. Малієнко // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 11-14
ББК 74.266.32
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Анотація: Запропоновано програму курсу для 10 класу суспільно-гуманітарного профілю. Новітня історія України. Мета курсу - поглибити систему знань учнів про історію України XX ст., що забезпечується набуттям старшокласниками власного інтелектуального досвіду вивчення історичного матеріалу, розвитком навчально-пізнавальних умінь та ключових предметних компетенцій.





    Василюк, Ю.
    Спеціальні (допоміжні) історичні дисципліни. Програма профільного курсу для 10-11 класів / Ю. Василюк, В. Островський // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 15-21. - Бібліогр.: 27 назв. - Зміст: Тема 1. Палеографія ; Тема 2. Геральдика ; Тема 3. Топоніміка ; Тема 4. Нумізматика і боністика ; Тема 5. Філателія ; Метрологія ; Фольклористика ; Вексилологія ; Фалеристика ; Хронологія
ББК 74.266.0
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
спеціальні історичні дисципліни
Анотація: Мета курсу: ознайомити учнів з технологіями дослідження історичних першоджерел у контексті відповідних допоміжних (спеціальних) історичних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Островський , В.