Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році> // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 3-5 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Анотація: Надруковано лист МОН України від 30.12.2010 р. № 1/9-950 про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА в школах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
З листа Міністерства освіти і науки України "Про особливості проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році> // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 5-7 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Анотація: Мова йде про особливості проведення ДПА в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Про проведення підсумкових контрольних робіт : Наказ МОН України від 16.02.2011 р. № 141> // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 7 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Анотація: Йдеться про проведення підсумкових контрольних робіт серед учнів 5-8 класів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України> // Історія в школах України. - 2011. - № 4. - С. 8-12 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Історична освіта в школі --Оцінювання знань Кл.слова (ненормовані): ЗНО Анотація: Запропоновано програму ЗНО з історії України. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гісем, О. Історія України. 11 клас. Календарний план / О. Гісем> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 3-4 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): календарний план Анотація: Запропоновано календарний план для 11 класу з історії України рівень стандарту, профільний (правовий, філософський, економічний), академічний. Дод.точки доступу: Мартинюк , О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Всесвітня історія. 11 клас. Календарний план> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 5-6 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН Анотація: Запропоновано календарний план для 11 класу з Всесвітньої історії рівень стандарту, академічний рівень. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Людина і світ. 11 клас. Календарний план> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 6-7 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Анотація: Запропоновано календарний план з предмету "Людина і світ" для 11 класу. Рівень стандарту, академічний рівень. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яким має бути ЗНО? SAT> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 8-18 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): ЗНО Анотація: З моменту впровадження ЗНО точиться дискусія, яким має бути тест ЗНО. Висловлюються різні думки щодо обсягу тесту, форм завдань, їх послідовності тощо. У цьому номері журналу подається приклад тесту (SAT), який використовується в США. Там тестові технології для оцінювання знань учнів почали використовувати близько 100 років тому. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кожем’яка, О. Протидія дискримінації, расизму та антисемітизму в поліетнічному суспільстві. : інтерактивне заняття (виховна година) для учнів 9 класу / О. Кожем’яка> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 38-41 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Історична освіта в школі --Методика викладання Кл.слова (ненормовані): стереотипи -- упередження -- стигма -- ксенофобія -- дискримінація Анотація: Запропоновано розробку виховної години, яка допоможе учням зорієнтуватися в поняттях стереотипи та упередження, навчитися аналізувати різні життєві ситуації, поважати індивідуальність кожної людини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році> // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 2-7. - Зміст: Історія ; Основи правознавства ; Основи філософії ; Курс "Людина і світ" ; Курси морально-духовного спрямування Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Анотація: Запропоновано інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення суспільствознавчих наук в 2011/2012 навчальному році. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Історія України. 11 клас. Календарний план : Профільний рівень (суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль)> // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 8-11 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Всесвітня історія. 11 клас. Календарний план : Профільний рівень (суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль)> // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 11-14 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Курс "Людина і світ". 11 клас. Календарний план : Профільний рівень> // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 15-16 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Камбалова, Я. Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту / Я. Камбалова> // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 34-36. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): підручник -- навчально-методичний комплект -- методична функція Анотація: У статті розкрито роль і методичні функції сучасного підручника з історії як основного компонента навчально-методичного комплекту. Автор проаналізувала різноманітні погляди сучасних українських і російських учених на цю проблему. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гнасевич, Н. Формовияви української ментальності в контексті становлення правової держави / Н. Гнасевич, І. Гнасевич, В. Паучок> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): ментальність -- правова держава -- політична культура -- нація -- громадянське суспільство Анотація: У статті розглядаються формовияви української ментальності в контексті сьогоденних проблем державотворення. Увага зосереджується на пошуку дієвих загальнотеоретичних та медологічних способів і механізмів впливу національної ментальності на розвиток правової держави. проаналізовано діалектичну взаємодію менталітету і політичної культури нації, аргументована геополітична та психокультурна "межовість" України, виявлено домінантні риси української душі, які сприяють розбудові громадянського суспільства, і які негативно впливають на цивілізаційний поступ країни у світове співтовариство. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Гнасевич, І.; Паучок, В. |
Діордієва, Н. Всеукраїнський турнір юних істориків як потужний засіб розвитку творчих здібностей старшокласників / Н. Діордієва> // Історія в школах України. - 2011. - № 10. - С. 26-29 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Історична освіта в школі--Олімпіади, турніри, конкурси Кл.слова (ненормовані): турнір юних істориків Анотація: Автор ділиться своїм досвідом підготовки учнів до Всеукраїнського турніру та участі в ньому юних істориків. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Програми курсів за вибором. Історія України. Всесвітня історія> // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 2-3 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): курси за вибором Анотація: Курси за вибором у старшій школі забезпечують у старшій щколі поглиблене та розширене вивчення профільних предметів. Водночас вони можуть сприяти вивченню непрофільних предметів і бути зорієнтовані на певний вид діяльності поза профілем навчання, обраний учнем. Запропоновано перелік програм курсів за вибором, рекомендованих Міністерством освіти і науки (лист від 12.03.10 № 1/11 - 1652). |
Всесвітня історія для поглибленого вивчення. 9 клас> // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 7-10 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Анотація: Запропоновано тематичне планування з Всесвітньої історії для поглибленого вивчення, 9 клас. |
Малієнко, Ю. Досліджуємо історію України. Програма курсу для 10 класу суспільно-гуманітарного профілю. Новітня історія України / Ю. Малієнко> // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 11-14 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Анотація: Запропоновано програму курсу для 10 класу суспільно-гуманітарного профілю. Новітня історія України. Мета курсу - поглибити систему знань учнів про історію України XX ст., що забезпечується набуттям старшокласниками власного інтелектуального досвіду вивчення історичного матеріалу, розвитком навчально-пізнавальних умінь та ключових предметних компетенцій. |
Василюк, Ю. Спеціальні (допоміжні) історичні дисципліни. Програма профільного курсу для 10-11 класів / Ю. Василюк, В. Островський > // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 15-21. - Бібліогр.: 27 назв. - Зміст: Тема 1. Палеографія ; Тема 2. Геральдика ; Тема 3. Топоніміка ; Тема 4. Нумізматика і боністика ; Тема 5. Філателія ; Метрологія ; Фольклористика ; Вексилологія ; Фалеристика ; Хронологія Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): спеціальні історичні дисципліни Анотація: Мета курсу: ознайомити учнів з технологіями дослідження історичних першоджерел у контексті відповідних допоміжних (спеціальних) історичних дисциплін. Дод.точки доступу: Островський , В. |