65 П 16 Панченко, В. Нестандартные приемы продвижения брендов [Текст] / В. Панченко> // 2000. - 2011. - N 12. - С. G3. Рубрики: Торгові марки--Реклама Кл.слова (ненормовані): ібв Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Стріжкова, Юлія. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y [Текст] / Ю. Стріжкова> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 52-57. - Бібліогр. с. 57 (7 назв) Рубрики: Торгові марки--Реклама Анотація: В статті розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формуввання лояльності клієнтів під час реалізації комплексної РR-стратегії компанії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Галинська, Олена. Магічні цифри Хайнца [Текст] / Олена Галинська> // Таємниці ХХ сторіччя. - 2024. - черв. (№ 11). - С. 19-19 : ілюстр. Рубрики: Бренди--Глобальна економіка Торгові марки--Реклама Підприємці американські--Персоналії--Біографія--США, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): історія бренду -- компанії із виробництва та продажу харчових продуктів -- Хайнц Г. -- біографії -- томатний кетчуп -- томатна паста -- Heinz, корпорація Анотація: З історії Heinz - одної з найбільш відомих у США компаній із виробництва та продажу харчових продуктів. Дод.точки доступу: Хайнц, Генрі (американський підприємець, який розпочав промислове виробництво кетчупу ; 1841-1919) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |