65
П 16


    Панченко, В.
    Нестандартные приемы продвижения брендов [Текст] / В. Панченко // 2000. - 2011. - N 12. - С. G3.
ББК 65
Рубрики: Торгові марки--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Стріжкова, Юлія.
    Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y [Текст] / Ю. Стріжкова // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 52-57. - Бібліогр. с. 57 (7 назв)
Рубрики: Торгові марки--Реклама
Анотація: В статті розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формуввання лояльності клієнтів під час реалізації комплексної РR-стратегії компанії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Галинська, Олена.
    Магічні цифри Хайнца [Текст] / Олена Галинська // Таємниці ХХ сторіччя. - 2024. - черв. (№ 11). - С. 19-19 : ілюстр.
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
   Торгові марки--Реклама

   Підприємці американські--Персоналії--Біографія--США, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історія бренду -- компанії із виробництва та продажу харчових продуктів -- Хайнц Г. -- біографії -- томатний кетчуп -- томатна паста -- Heinz, корпорація
Анотація: З історії Heinz - одної з найбільш відомих у США компаній із виробництва та продажу харчових продуктів.


Дод.точки доступу:
Хайнц, Генрі (американський підприємець, який розпочав промислове виробництво кетчупу ; 1841-1919) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)