Саковська, О. М.
    Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Текст] / О. М. Саковська, В. А. Лементовська // Економіка та держава. - 2020. - № 10. - С. 80-83 : табл. - Бібліогр. с. 83 (8 назв)
Рубрики: Туризм--Тури--Ціноутворення
Анотація: У статті досліджено питання використання елементів маркетингу з метою формування ціни на інноваційні туристичні послуги. Указано, що стратегія ціноутворення туристичної послуги залежить від ринкових умов конкуренції, особливостей споживчого попиту, можливостей та уподобань споживачів, а також від концепції пропонованої послуги. Зазначено, що туристична індустрія характеризується особливою гнучкістю, мобільністю та мінливістю попиту. Це обумовлено високою конкуренцією серед підприємств, що надають туристичні послуги. Бажання вигравати у конкурентній боротьбі, отримувати високі прибутки та мати фінансову стабільність, змушують туристичні підприємства до пошуку нових форм маркетингових технологій, зокрема до створення інноваційних туристичних продуктів та форм надання туристичних послуг. Однією з інноваційних форм туристичних послуг є індивідуалізація обслуговування клієнта, яка полягає у формуванні інклюзив-туру. Проведено аналіз використання маркетингових технологій з метою формування ціни на інклюзив-тур. Визначено та проаналізовано алгоритм ціноутворення на інклюзив-тур та запропоновано варіант математичного розрахунку вартості туру.Резюмовано, що для просування інклюзив-турів туристичним підприємствам слід розробляти і упроваджувати інноваційні маркетингові стратегії, які включатимуть у себе справедливе формування ціни на такого виду туристичну послугу.


Дод.точки доступу:
Лементовська, В.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)