Овдійчук, Лілія Іван Франко як особистістть (до проблеми вивчення біографії письменника на основі мемуарної та епістолярної спадщини в загальноосвітній школі та внз) [Текст] / Лілія Овдійчук> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ Кл.слова (ненормовані): вивчення біографії Франка Анотація: Автор статті розкриває методику створення проекту "Іван Франко як особистість", визначаючи чинники, які формують індивіда: родовід, оточення, освіта, характер, вдача, обдарування, сфера діяльності. Запропоновано також різні форми, методи та прийоми роботи з першоджерелами. Як допоміжний прийом опрацювання життєпису письменника репрезентовано авторські таблиці: "Естетичні уподобання українських письменників. Іван Франко" та "Літературно-психологічний портрет письменника". Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Бондаренко, Юрій Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ Кл.слова (ненормовані): метод лекції -- методика літератури Анотація: Автор статті дає оцінку методу лекції з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Овдійчук, Лілія Павло Грабовський як особистість: вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення [Текст] / Лілія Овдійчук> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 45-52. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ Кл.слова (ненормовані): епістолярій грабовського -- робота з першоджерелами Анотація: У статті запропоновано різні форми, методи та прийоми роботи з першоджерелами, а також систему узагальнювальних запитань та завдань, які допомагають старшокласникам та студентам проаналізувати, узагальнити, критично осмислити документи, мемуари та епістолярій Грабовського і створити власний портрет-таблицю "Павло Грабовський як особистість". Дод.точки доступу: Грабовський, Павло Арсенович (український поет-лірик, публіцист, перекладач ; 1864-1902) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Фасоля, Анатолій Інноваційні форми навчання: педагогічна майстерня [Текст] / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 5. - С. 24-26. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ Кл.слова (ненормовані): майстер-клас -- педагогічна майстерня -- інновації Анотація: У статті виявлено особливості й відмінності майстер-класу і педагогічної майстерні шляхом зіставлення ходу їх проведення. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |