Базиль, Л. Розвиток літературознавчої компетентності вчителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--Методична робота Українська література--Підготовка фахівців Кл.слова (ненормовані): учитель української мови і літератури -- підготовка майбутніх фахівців -- літературознавча компетентність -- курси і спецсемінари -- новітні технології -- проблемне навчання -- мультимедійні лекції -- електронні підручники Анотація: У статті визначено роль освітніх інновацій у розвиткові літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. На прикладі освітнього процесу у Глухівському національному педагогічному університеті ім. О. Довженка висвітлено особливості застосування технології контекстного, діяльнісного, проблемного й інтерактивного навчання у системі фахової освіти майбутніх словесників. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Жила, С. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 26-30. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська література--Методична робота Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури Кл.слова (ненормовані): колективна лекція -- функції колективної лекції -- види лекцій -- різновиди колективної лекції Анотація: Розглянуто особливості колективної лекції як форми підготовки майбутніх учителів української літератури: охарактеризовано її функції, різновиди та названо переваги колективних занять. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тихолоз, Сергій. Роздуми вчителя [Текст] / Сергій Тихолоз> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 45-51 Рубрики: Українська література--Методична робота Кл.слова (ненормовані): вчитель -- педагогічна майстерність -- педагогічний досвід -- виховання засобами літератури -- моральне виховання Анотація: Сергій Тихолаз, учитель української мови та літератури із Тальнівського району Черкаської області, представив власний нетрадиційний підхід до уроків літератури та виклав свої роздуми про виховне значення літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |