Базиль, Л.
    Розвиток літературознавчої компетентності вчителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Методична робота
   Українська література--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури -- підготовка майбутніх фахівців -- літературознавча компетентність -- курси і спецсемінари -- новітні технології -- проблемне навчання -- мультимедійні лекції -- електронні підручники
Анотація: У статті визначено роль освітніх інновацій у розвиткові літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. На прикладі освітнього процесу у Глухівському національному педагогічному університеті ім. О. Довженка висвітлено особливості застосування технології контекстного, діяльнісного, проблемного й інтерактивного навчання у системі фахової освіти майбутніх словесників.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Жила, С.
    Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури [Текст] / С. Жила // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 26-30. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Українська література--Методична робота
   Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури

Кл.слова (ненормовані):
колективна лекція -- функції колективної лекції -- види лекцій -- різновиди колективної лекції
Анотація: Розглянуто особливості колективної лекції як форми підготовки майбутніх учителів української літератури: охарактеризовано її функції, різновиди та названо переваги колективних занять.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Тихолоз, Сергій.
    Роздуми вчителя [Текст] / Сергій Тихолоз // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 45-51
Рубрики: Українська література--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- педагогічна майстерність -- педагогічний досвід -- виховання засобами літератури -- моральне виховання
Анотація: Сергій Тихолаз, учитель української мови та літератури із Тальнівського району Черкаської області, представив власний нетрадиційний підхід до уроків літератури та виклав свої роздуми про виховне значення літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)