Криворотенко, Ольга. Притча про блудного сина. Універсальність євагенльських істин людського буття. Українська література : [урок], 9 клас [Текст] / Ольга Криворотенко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 52-56 Рубрики: Українська література--Урок--6 клас Кл.слова (ненормовані): притча -- біблійні твори -- Притча про блудного сина -- полеміка Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - у ході уроку сприяти усвідомленню школярами навчального змісту Притчі про блудного сина, розвивати предметні й ключові компетентності, уміння сприймати художній твір як явище мистецтва слова, розвивати комунікативні здібності учнів, їхнє самостійне й критичне мислення, культуру полеміки, уміння аргументовано доводити власну думку, вироблення уміння використовувати здобуті навички в практичному житті; сприяти розвитку особистості й самореалізації в сучасному житті. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Сокур, Анжела. Українська фантастика. Леся Воронина. "Таємниця Пурпурової планети" : [урок], 6 клас [Текст] / Анжела Сокур> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 48-49. Рубрики: Українська література--Урок--6 клас Кл.слова (ненормовані): дитяча література -- Воронина Л. Анотація: Подано розробку уроку позакласного читання для шостого класу за твором Лесі Ворониної "Таємниця Пурпурової планети". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Байло, Ляля. Ірина Жиленко "Жар-птиця", "Підкова", "Гном у буфеті". Поетичні роздуми про щастя, добробут : [урок], 6 клас [Текст] / Ляля Байло> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 53-55. Рубрики: Українська література--Урок--6 клас Кл.слова (ненормовані): урок-казка -- урок вивчення нового матеріалу -- вивчення творчості І. Жиленко Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчити виразно й усвідомлено читати поезії, коментувати зміст, знаходити й пояснювати художні образи, висловлювати власні роздуми про щастя і шляхи до нього, про цінності, які потрібно берегти в сучасному світі; формувати усвідомлення того, що світ дитинства - вічне джерело сили, натхнення, мрій, фантазій; виховувати почуття краси. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |