Пономарьова, Катерина. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 21-26. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Букварі Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Захарійчук, Мар'яна. Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук) / Мар’яна Захарійчук> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 26-30 Рубрики: Українська мова--Букварі Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): Буквар -- навчальний зміст -- навчання грамоти -- нові підходи -- Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- мовленнєва креативність -- початкова школа Анотація: У статті здійснено аналіз навчального змісту "Букваря" (авт. М. Захарійчук) у світлі вимог Державного стандарту Нової української школи, Типової освітньої програми, звернувши увагу на те, що є новим, таким, що ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |