Сальвенчук, Світлана.
    Твори Григорія Квітки-Основ'яненка як основа формування лексичної компетентності учнів [Текст] / Світлана Сальвенчук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення лексики
Кл.слова (ненормовані):
мовна особистіть -- нова українська літературна мова -- діалект -- староукраїнська літературна мова -- текстоцентризм -- Г. Квітка-Основ'яненко -- текст -- мова письменника
Анотація: Розглянуто особливості формування лексичної компетентності учнів на основі текстів Г. Квітки-Основ'яненка. Виокремлено джерела поповнення лексичного запасу мови та досліджено особливості вивчення лексики на уроках української мови. Наголошено на необхідності використання текстоцентричного методу під час викладання лексики у школі. Запропоновано приклади вправ для засвоєння лексичного матеріалу на текстовій основі.


Дод.точки доступу:
Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк, драматург, журналіст, літературний критик і культурно-громадський діяч ; 1778-1843) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Омельчук, Сергій.
    Формуємо лексикографічну компетентність сучасного учня старшої школи на засадах дослідницького підходу : на матеріалі вивчення лексикографії в 10 класі [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 26-33.
Рубрики: Українська мова--Вивчення лексики
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєво-комунікативний дидактичний матеріал -- дослідницькі завдання -- навчальне дослідження -- лексикографія -- словник -- словник on-line
Анотація: На матеріалі вивчення лексикографії в 10 класі запропоновано дослідницькі завдання, що враховують сьогодення, у якому живуть підлітки, і потреби, котрі ставить перед ними теперішній світ. Дослідницькі завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності, відповідають можливостям і зацікавленням десятикласників, спрямовані передовсім на практичне застосування знань не лише в стандартних для учнів ситуаціях, а й у нестандартних (нетипових).


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Хом'як, Іван.
    Метод проектів як ефективний чинник досягнення лексичної компетенції [Текст] / Іван Хом'як, Наталія Серветник // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення лексики
Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- метод проектів -- лексична компетенція -- дослідницький проект -- творчий проект -- рольовий проект -- інформаційний проект -- монопроект -- міжпредметний проект
Анотація: Порушено проблему формування лексичної компетенції шляхом використання методу проектів; проаналізовано поняття методу проектів, охарактеризовано його роль у реалізації лексичної компетенції; дано визначення лексичної компетенції, умотивовано її рівень у процесі вивчення сучасної української мови в школі.


Дод.точки доступу:
Серветник, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)