Лозан, Т. Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністров'я з українською мовою навчання [Текст] / Тетяна Лозан> // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Викладання у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки -- україномовне середовище -- російськомовні учні -- роль батьків -- збагачення словникового запасу Анотація: У статті розглядаються проблеми, пов'язані з особливостями навчання російськомовних першокласників української мови у школах з викладанням українською мовою у Придністров'ї. Намічено шляхи формування й розвитку українського мовлення першокласників. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Петрук, Оксана. Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 34-35 Рубрики: Українська мова--Викладання у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнєвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Петрук, Оксана. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою [Текст] / Оксана Петрук> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 38-39. Рубрики: Українська мова--Викладання у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): українська мова -- усний курс -- комунікативна компетентність -- аудіативні вміння -- лексичний запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- підручник -- рекомендації -- початкова школа Анотація: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків усного курсу української мови у 1 класі шкіл з угорською мовою навчання. Матеріал статті стане у пригоді вчителю під час роботи за підручником О. Петрук "Українська мова. 1 клас" (Львів, "Світ", 2018). Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |