Голуб, Ніна До проблеми експертизи підручників української мови [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 2-8. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): експертиза -- експертний висновок -- підходи до навчання -- підручник з української мови Анотація: Порушено проблему якісної підготовки шкільних підручників, зокрема привернуто увагу до одного із етапів її - проведення експертизи. У статті проаналізовано висновки експертів про поданий на конкурс підручник "Українська мова" для учнів 7 класу (автори - Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк). Автор статті називає суттєві недоліки у змісті експертних висновків і вносить пропозиції щодо поліпшення якості підготовки підручників. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Ярмолюк, А. Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): функції підручника -- текстоцентричний підхід -- підручник з української мови -- особистісно орієнтований підхід Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику авторського колективу наукових співробітників відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу "Прислівник". Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Пентилюк, Марія Концептуальні засади створення підручників рідної мови [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): підручник з української мови Анотація: У статті визначаються нові підходи, принципи творення підручників, їх функції з урахуванням вимог стандартизованої мовної освіти. На прикладі реалізації авторської концепції розробки нових підручників визначено сучасні, найголовніші вимоги до змісту, структури, методичного забезпечення навчальної книги з рідної мови й описано досвід технології підготовки комплекту нових підручників для 5-9 класів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Горошкіна, Олена Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): підручник з української мови -- робота з текстом Анотація: В статті визначено соціокультурний потенціал шкільного підручника з української мови, з'ясовано основні ознаки сучасного підручника. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Новосьолова, Валентина Новий підручник української мови для 8-го класу: навчально-методичний апарат, виховні можливості [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): підручник з української мови -- українська мова для 8 класу Анотація: Статтю присвячено висвітленню особливостей і методичної цінності нового підручника української мови для 8 класу, побудованого на засадах компетентнісного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів. Проаналізовано цілісну дидактичну систему, вправи, завдання й запитання, які характеризуються спрямованістю на досягнення кінцевих результатів, розвиток предметної й ключових компетентностей. Акцентовано увагу на емоційно-ціннісному аспекті й виховних можливостях підручника. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Ярмолюк, Алла Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 2-11. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- рефлексія -- підручник з української мови 9 клас Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 9 класу, у якому реалізовано інноваційну методику навчання синтаксису складного речення на засадах сучасних підходів: компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного й текстоцентричного. Схарактеризовано зміст і структуру навчальної книги, представлено розділ "Складне речення. Складносурядне речення". Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Новосьолова, Валентина Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): підручник української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації Анотація: У статті розглядається проблема формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами підручника української мови. З'ясовано роль процесу розв'язування спеціально дібраних завдань для формування моральної сфери життя учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |