Попова, Т. Ю. Використання кроссенсів на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. Ю. Попова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 22-24. - С. 4-9. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Українська мова--Українська література--Уроки--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Кроссенс Анотація: В арсеналі кожного педагога є методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, що мають на меті розвиток учня. До таких належить і кроссенс як головоломка нового типу. Він виконує роль візуального організатора - графічного подання різноманітних розумових процесів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти української мови і літератури та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році [Текст] : додаток до листа МОН України від 03.07.2018 р. № 1/9-415> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 25-26. - С. 3-11 Рубрики: Українська мова--Українська література--Уроки--Методика викладання Анотація: Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в середніх навчальних закладах української мови і літератури у 2018/2019 навчальному році. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |