Богосвятська, А. І.
    Організаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 17-23 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки--Етапи проведення

Анотація: Успіх проведення уроку залежить від організації його початку набагато більшою мірою, ніж це зазвичай прийнято вважати. Автор статті розкриває значення перших 5-7 хвилин уроку, його організаційний та мотиваційний етапи.





    Богосвятська, А. І.
    Заключний етап уроку світової літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки--Етапи проведення

Анотація: В статті йдеться про фізіологічні, психологічні, поведінкові та подієві якості фази закриття уроку - заключного його етапу.





    Кулікова, Ю. О.
    Структура уроку [Текст] / Ю. О. Кулікова // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 5-6 (березень). - С. 19-23
Рубрики: Уроки--Етапи проведення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Могильна, Олена (заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею № 22, м.Чернігів).
    Школа починається з уроку. Універсальна схема аналізу уроку [Текст] / О. Могильна, Т. Демидова // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 4. - С. 13-19 : іл. - Бібліогр.: с. 16. - Зміст: Універсальна схема аналізу уроку
Рубрики: Уроки--Етапи проведення
Анотація: Однією з управлінських функцій керівника навчального закладу є підвищення ефективності внутрішньошкільного контролю, важливою частиною якого є контроль за високоякісним проведенням уроків вчителями. Пропонується аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом.


Дод.точки доступу:
Демидова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фінлі, Тод.
    19 прийомів для організації роботи на уроці [Текст] / Тод Фінлі ; пер. та літ. обробка Н. В. Третякової // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 3. - С. 32-34 : фот.
Рубрики: Уроки--Етапи проведення
   Методика викладання англійської мови--Зарубіжний досвід

Анотація: Масштабні прийоми: основні принципи організації роботи на уроці автора даної публікації. З досвіду викладання англійської мови в середніх і старших класах в Міннеаполісі.


Дод.точки доступу:
Третякова, Н.В. \пер. та літ. обробка.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пищик, О. В. (викладач-методист ДПТНЗ "Чернігівський центр професійно-технічної освіти").
    Сучасний урок: методика, підготовка і проведення [Текст] / О. В. Пищик // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 9. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Етапи проведення
Анотація: Урок - це логічно закінчений, цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу. В основі сучасного уроку лежить такий підхід до навчання, який зорієнтований на розвиток особистості кожного учня.І якщо раніше вчитель просто давав інформацію учням, то тепер він зобов'язаний так організувати навчальний процес, щоб учень сам дійшов потрібного висновку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)