Підгребя, Н. Українські народні загадки : урок узагальнення і систематизації знань у формі змагання : 5 клас [Текст] / Надія Підгребя> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 38-45 Рубрики: Українська література--Урок Фольклор--Загадки--Україна Фольклор--Методика Кл.слова (ненормовані): розвиток компетентностей учнів -- будова загадок -- види загадок -- художні засоби -- міні-комплекс домашніх завдань -- бліц-опитування -- гра -- чайнворд Анотація: Подано розробку нетрадиційного уроку, мета якого - ознайомити учнів із особливостями будови загадок, їх видами, художніми засобами, а також формувати вміння створювати власні загадки, розвивати в учнів спостережливість та кмітливість, виховувати вміння працювати в групах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Борківська, О. П. Викриття в образах тварин негативних людських якостей [Текст] : Вивчаємо індійську народну казку "Фарбований шакал" : [2 уроки] / О. П. Борківська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 5-9. Рубрики: Фольклор--Казки--Індія Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): казки народів світу -- філософський зміст казки -- компаративний аналіз казок -- індійська казка та казка І. Франка "Фарбований лис" Анотація: Подано розробку двох уроків за вищевказаною темою. Мета першого заняття - на прикладі індійської народної казки закріпити знання учнів про народну казку та її особливості, розвивати навички аналізу художнього твору, удосконалювати техніку виразного читання. Мета наступного уроку - зробити компаративний (порівняльний) аналіз народної казки "Фарбований шакал" та казки І. Франка "Фарбований лис", виявити спільні елементи (теми, образи, особливості будови). Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Гузь, О. О. Японські народні казки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 10-12. Рубрики: Фольклор--Казки--Японія Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): національний колорит -- любов до праці -- кмітливість -- ставлення до природи -- компаративний аналіз японської та німецької казок -- "Хлопчик-Мізинчик" Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до фольклору різних народів. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Гузь, О. О. Китайська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 13-14. Рубрики: Фольклор--Казки--Китай Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): народна казка "Пензлик Маляна" -- поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- роль фантастичних елементів Анотація: Мета поданого конспекту уроку наступна: ознайомити учнів з особливостями китайської народної казки, показати її самобутність; здійснити текстуальний аналіз казки "Пензлик Маляна"; розкрити у ній усвідомлення ролі мистецтва і митця; розвивати читацькі компетенції школярів; вдосконалювати навички виразного читання. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Кашуба, Є. Формування загальнокультурної компетенції особистості на прикладі вивчення китайської казки "Пензлик Маляна" [Текст] : уроки за технологією БАТ : [2 уроки] / Євдокія Кашуба> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 15-17 Рубрики: Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): казка "Пензлик Маляна" -- поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- значення фантастичних елементів -- REAL-метод Анотація: Запропоновано розробку двох уроків за навчальною технологією БАТ, які мають на меті наступне: розглянути казку "Пензлик Маляна" як поетизацію мистецтва й уславлення образу митця; визначити будову та особливості казки, розкрити роль фантастичних елементів у ній; формувати цілісне мислення, загальнокультурну та літературознавчу компетенцію учнів; сприяти естетичному вихованню школярів. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Невкрита, І. С. Твори добро на благо іншим [Текст] : Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" : [урок] / І. С. Невкрита> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 18-19 Рубрики: Фольклор--Казки--Китай Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- українські та китайські казки Анотація: Подано розробку уроку, мета якого є наступною: ознайомити учнів з особливостями китайської фольклорної казки, показати поетизацію мистецтва й уславлення образу митця в казці "Пензлик Маляна"; навчати дітей виконувати порівняльний аналіз творів української та зарубіжної літератур; виховувати любов до мистецтва. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Гузь, О. О. Арабська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22 Рубрики: Фольклор--Казки Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): казки "Тисяча й однієї ночі" -- казка "Синдбад-Мореплавець" -- утвердження жаги відкриття світу -- аналітико-інтерпретаційне дослідження Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Гузь, О. О. Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василина Прекрасна") [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Позакласне читання Фольклор--Казки--Росія Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історико-культурна довідка -- виникнення образу Баби-Яги -- аналітико-інтерпретаційне дослідження -- перемога добра над злом Анотація: Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: розкрити особливості художнього конфлікту в чарівній казці як зображення неодмінної перемоги добра над злом; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного прочитання художніх текстів, вміння переказувати твір та характеризувати героїв. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |