Баженова, Н. Г. Роль музыки в формировании духовно-нравственной культуры учащихся при изучении французского языка [Текст] / Н.Г. Баженова ; Н.Н. Петухова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 49-55. - Текст рос., фр. - Библиогр.: с. 54 Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): культура -- музика -- духовне виховання Дод.точки доступу: Петухова, Н.Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Макарова, И. А. Работа с поэтическим текстом на уроках французского языка в средней школе [Текст] : Учитель фр. яз. Ирина Александровна Макарова делится своим опытом работы с поэтическим текстом на уроках в VI и X кл. / И.А. Макарова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 30-32. - Текст рос., фр. Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): поетичний текст -- вірши -- рифмовка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Грибанова, К. И. Развитие коммуникативной компетенции учащихся на материале поэтических произведений [Текст] / К.И. Грибанова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 70-73. - Текст рос., фр. - Библиогр.: с. 73 Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Міжпредметні зв'язки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Гочар, Н. В. Інтегрований урок у 8 класі (музика і французська мова) [Текст] / Н. В. Гочар, Р. П. Систалюк> // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 68-72. - Текст укр., фр. . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): читання -- граматичні структури -- дефініція Анотація: У розробці інтегрованого уроку французької мови і музики вирішується завдання формувати як мовні й мовленнєві компетентності учнів основної школи, так і окремі компоненти їх лінгвосоціокультурної компетентності. Автори уклали цікаві й ефективні прийоми роботи і вправи з метою розширення знань учнів про писенну культуру Франції, навчання їх аналізувати образний зміст і звучання, розвиток здатності виявляти головну думку іншомовної пісні тощо. Застосування новітніх технологій (інтерактивної дошки,фонограми) сприяє досягненню поставлених цілей, зокрема виховання почуття прекрасного, любові до мистецтва, естетичного смаку. Дод.точки доступу: Систалюк, Р. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |