Краевский, В. В.
    Науки об образовании и наука об образовании [Текст] : методологические проблемы современной педагогики / В. В. Краевский // Вопросы философии. - 2009. - № 3. - С. 77-82
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
К 90


    Култаєва, М. Д.
    Деякі проблеми розбудови категоріального апарату сучасної філософії освіти [Текст] / М. Д. Култаєва // Практична філософія : науковий журнал. - 2004. - N 1. - С. 129-136. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
К 46


    Киященко, Н. И.
    Философия образования как практическая философия [Текст] / Н. И. Киященко // Практична філософія : науковий журнал. - 2004. - N 1. - С. 137-149.
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Терещенко, Ю. І.
    Осмисленний життєвий досвід як філософсько-педагогічна проблема [Текст] / Ю. І. Терещенко // Практична філософія. - 2004. - № 1. - С. 156-161. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 87 + 74
Рубрики: Філософія освіти
   Чуттєвий досвід

   Індивідуальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
ібв
Анотація: Проблема індивідуалізації освіти. Питання формування життєвого досвіду.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Короткий, Г. А.
    Образование: история и современность [Текст] / Г. А. Короткий // Вопросы философии. - 2011. - № 10. - С. 68-75. - Библиогр.: с. 74-75 . - ISSN 0042-8744
ББК 87.6
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
сучасний університет -- освіта -- трансформація освітнього процесу
Анотація: Статья посвящена прослеживанию изменеий в европейском образовании, начиная от первых "доисторических" систем до стихийного формирования современного профессионального университета. Автор анализирует возможные плюсы и минусы такой трансформации.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шмонин, Д. В.
    Схоластика как философия образования [Текст] / Д. В. Шмонин // Вопросы философии. - 2011. - № 10. - С. 145-154. - Библиогр.: с. 154 . - ISSN 0042-8744
ББК 87.3
Рубрики: Філософія освіти
   Історія філософії

Кл.слова (ненормовані):
схоластика освіти -- філософія -- теологія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Богданова, В. О.
    Идеи конструктивизма в философии образования [Текст] / В. О. Богданова, С. В. Борисов // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 1. - С. 198-205. - Библиогр.: с. 205
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
конструктивізм -- пізнання -- світ


Дод.точки доступу:
Борисов, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Боровских, А. В.
    Категория деятельности и деятельностные принципы в педагогике [Текст] / А. В. Боровских, Н. Х. Розов // Вопросы философии. - 2012. - № 5. - С. 90-102. - Библиогр.: с. 100-101 . - ISSN 0042-8744
ББК 87.6
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- педагогіка -- науково-системна


Дод.точки доступу:
Розов, Н. Х.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Богданова, В. О.
    Идеи конструктивизма в философии образования: от методологии к аксиологи [Текст]. Часть 2 / В. О. Богданова, С. В. Борисов // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 2. - С. 202-209. - Библиогр.: с. 209
ББК 87.6
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
конструктивізм -- пізнання -- індивід


Дод.точки доступу:
Борисов, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Черткова, Н. Е.
    Философские основы гуманитарного знания [Текст] / Н. Е. Черткова // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 5. - С. 110-119. - Библиогр. в подстроч. примеч . - ISSN 0869-8120
ББК 87.6
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
знання -- мислення -- людство


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Яковенко, Марина.
    Соціокультурна актуальність екзистенціалізму [Текст] / М. Яковенко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 91 . - ISSN 1682-2366
ББК 74+87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
екзистенціалізм -- культура -- парадигма -- чуттєвість -- раціональність -- тип мислення
Анотація: У статті розглядається процес становлення екзистенціалізму як соціокультурно обумовленої теорії ХХ століття. Представлено різноманітні погляди на характер її соціального утвердження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Филонов, Г. Н.
    Герменевтический ресурс рефлексии в современном образовании [Текст] / Г. Н. Филонов // Вопросы философии. - 2012. - № 11. - С. 158-162. - Библиогр.: с. 162
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- дослідження -- герменевтичний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Петрук, Вікторія.
    Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 14-19. - Библиогр.: с. 18 (12 назв.)
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
   Самоосвіта

   Коннективізм

Анотація: У статті досліджуються динамічний розвиток і тенденції дистанційної освіти з точки зору використання її в сучасних практичних цілях, аби зрозуміти сутність, закономірності й перспективи розвитку цього явища, а також роль, яку воно має зіграти в розвитку суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Романенко, Михайло
    Філософія освіти: проблеми конституювання [Текст] / Михайло Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 34-40. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
генезис -- освітня сфера -- об'єкт -- предметне поле -- мета
Анотація: Інноваційний розвиток вітчизняної освіти опирається на розробку її нового теоретико-методологічного фундаменту. Інтегрованим виразом цього стало становлення такої міждисциплінарної галузі знання, як філософія освіти. Автор розкриває досягнення та проблеми в цій царині знання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кремень, В.
    Постулати філософсько-освітньої діяльності [Текст] / В. Кремень // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасномуетапі розвитку суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Іванов, Сергій.
    Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 20-26
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Автори обгрунтовують думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.


Дод.точки доступу:
Кітов, Микола

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ткаченко, Владислава
    Комунікативна компетентність особистості і спілкування в сучасному світі: філософсько-освітній аспект [Текст] / Владислава Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 37-41. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Соціальна філософія--Особистість--Спілкування
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
феномен спілкування -- інформаційне суспільство -- комунікативна компетентність -- соціалізація особистості
Анотація: У статті представлено феномен спілкування як об'єкт філософського пізнання. Сучасна концепція спілкування з'ясовує його сутність як соціального явища, враховує його функції, форми прояву тощо. В інформаційному суспільстві феномен спілкування набуває характерних особливостей. Викладене зумовлює врахування цих особливостей у практичній освітній діяльності, а також необхідність формування комунікативних навиків як основи соціалізації особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Базалук, Олег.
    Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти [Текст] / О. Базалук // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 73-79. - Библиогр.: с. 78 (19 назв.)
ББК 74+87
Рубрики: Філософія освіти
   Особистість--Планетарно-космічний тип

   Становлення особистості

Анотація: У статті розглянуто поняття "філософія освіти" як обов'язкового для вивчення студентами спецкурсу, який забезпечує оволодіння знаннями і технологіями сучасної освітньої діяльності в умовах трансформації суспільства. Також у сферу її функціонування входить обгрунтування аксіологічних та педагогічних передумов формування особистості, яка визначить своє місце в новому динамічному сучасному соціумі з метою самореалізації.





    Балагура, Олена.
    Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- культура -- моральні цінності -- освіта -- духовність -- наука -- духовні цінності -- цивілізація -- глобалізація -- українське громадянське суспільство -- етнос
Анотація: Аналізуються основні складові системи морально-духовних цінностей на сучасному етапі розвитку країни. Автор акцентує увагу на пріоритетній ролі вітчизняної освіти та науки у вирішенні актуальних проблем у сфері духовності та моралі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чернишова, Євгенія.
    Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 78-88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- людиноцентризм -- менеджмент -- самоменеджмент -- соціальний капітал -- тріумф особистості -- саморозвиток
Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)