Сологуб, Анатолій. Вибір освітної парадигми - як обов'язкова умова розвитку сучасної середньої освіти [Текст] / Анатолій Сологуб, Тетяна Луценко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Філософія освіти--Сучасна освіта Дод.точки доступу: Луценко, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гончарова, О. О. Темпоральні розриви в навчальному процесі в сучасній Україні: до питання нових викликів в умовах війни [Текст] / О. О. Гончарова> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 1/3 (39). - С. 36-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дистанційна освіта--Інформаційно-комунікаційні технології--Україна Кл.слова (ненормовані): російсько-українська війна -- освітній процес -- темпоральність -- стортинг інформації -- інформаційне суспільство -- вніб 5 Анотація: Про проблему збереження наративності навчання у воєнних умовах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кубальський, О. Н. Епістемологічна компетентність як імператив науки епохи глобальної турбулентності [Текст] / О. Н. Кубальський> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 4/6 (40). - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Філософія освіти--Сучасна освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- епістемологічна компетентність -- культура наукового мислення -- епістемологічні пріоритети -- вибіркове засвоєння знань -- культивування критичного мислення -- вніб 5 Анотація: Про проблему потреби формування механізмів вибіркового сприйняття інформації, коли свідомо обирається мета оволодіння не сукупним масивом знань, а лише його окремими пріоритетними сигментами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |