Сологуб, Анатолій.
    Вибір освітної парадигми - як обов'язкова умова розвитку сучасної середньої освіти [Текст] / Анатолій Сологуб, Тетяна Луценко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія освіти--Сучасна освіта


Дод.точки доступу:
Луценко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гончарова, О. О.
    Темпоральні розриви в навчальному процесі в сучасній Україні: до питання нових викликів в умовах війни [Текст] / О. О. Гончарова // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 1/3 (39). - С. 36-53. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія освіти--Сучасна освіта
   Дистанційна освіта--Інформаційно-комунікаційні технології--Україна

Кл.слова (ненормовані):
російсько-українська війна -- освітній процес -- темпоральність -- стортинг інформації -- інформаційне суспільство -- вніб 5
Анотація: Про проблему збереження наративності навчання у воєнних умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кубальський, О. Н.
    Епістемологічна компетентність як імператив науки епохи глобальної турбулентності [Текст] / О. Н. Кубальський // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 4/6 (40). - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Наукова освіта
   Філософія освіти--Сучасна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- епістемологічна компетентність -- культура наукового мислення -- епістемологічні пріоритети -- вибіркове засвоєння знань -- культивування критичного мислення -- вніб 5
Анотація: Про проблему потреби формування механізмів вибіркового сприйняття інформації, коли свідомо обирається мета оволодіння не сукупним масивом знань, а лише його окремими пріоритетними сигментами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)