Уроки COVID-19 [Текст] / Максим Параска [та ін.] // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 12-20
Рубрики: Covid-19--Уроки--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
діджиталізація -- карантин -- маркетингова стратегія -- локдаун
Анотація: 2020 рік безумовно залишається в сучасній історії як рік, що змінив життя кожної людини, без перебільшення зачепивши всі її сфери. Змушені були змінювати свої способи життя та щоденні звички як з позицій споживачів, так і з позицій працівників. Пандемія не залишила вибору і сучасному бізнесу. Процес комп'ютерізації та діджиталізації, який міг тривати в Україні роками, відбувся в максимально короткі строки. Компанії почали перебудовувати та змінювати свій бізнес. Кожен по різному, проте сьогодні вже можна констатувати наявність на українському ринку інноваційних прогресивних компаній нового зразка. Українська Асоціація Маркетингу разом з компанією DDI започаткувала нову рубрику "Уроки CОVID-19", яка допоможе маркетологам в роботі.


Дод.точки доступу:
Параска, Максим; Митрохина, Юлия; Вартоломеев, Дмитроий; Макшик, Елена; Пелип, Анна; Жихарева-Толстик, Ганна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)