Ткачук, Тетяна. Віртуальні франчайзингові туристичні мережі світу [Текст] / Тетяна Ткачук> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 72-85 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 82-83
Кл.слова (ненормовані): онлайн-платформа -- інтернет-торгівля -- глобальна конкуренція Анотація: Досліджено розвиток бізнесу різних регіонів світу у глобальній мережі Інтернет та виявлено закономірну популяризацію використання віртуального простору для розвитку туристичних мереж, зокрема на умовах франчайзингових відносин. Проаналізовано діяльність основних віртуальних туристичних мереж на світовому ринку з метою визначення переваг та нелоліків їх функціонування. Все экземпляры списаны |