Камишин, В. В.
    Модернізація змісту середьої освіти в Україні у 90-х роках ХХ століття, спрямована на розвиток обдарованих учнів [Текст] / В. В. Камишин, Н. Ф. Федорова, Б. О. Піонтковський-Вихватень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 11. - С. 5-15 : табл.
УДК
Рубрики: Історія освіти
   Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- модернізація освіти -- середня освіта -- історія освіти -- обдаровані діти
Анотація: У статті розкриваються докорінні зміни у змісті середньої освіти в 90-ті роки ХХ століття, коли Україна стала незалежною державою. Освітній системі довелося розробляти нову законодавчу базу, методичний супровід середньої освіти, а також переглядати основні його компоненти (навчальні плани, програми, підручники та методичні посібники). Автори аналізують одну з основних складових навчання - навчальні плани, бо незалежність сформувала для освітньої системи умови для створення середніх навчальних закладів нового типу: ліцеїв, гімназій, навчально-виховних комплексів різних видів і форм власності.


Дод.точки доступу:
Федорова, Н. Ф.; Піонтковський-Вихватень, Б. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)