Старостіна, А. О.
    Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни
Кл.слова (ненормовані):
макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування


Дод.точки доступу:
Антонюк, О. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Антонюк, О. В.
    Оцінка ефективності стратегії просування бренду країни [] / О. В. Антонюк // Економіка та держава. - 2012. - № 1. - С. 65-67. - Бібліогр. в кінці ст. (7назв)
ББК 65.9(4Укр)-18
Рубрики: Імідж держави
Анотація: У статті розглянуто методи та підходи щодо оцінки ефективності стратегічного управління, визначено, яким чином розглянуті методи можуть бути використані в умовах національного брендингу, а також запропоновано власні показники щодо оцінки ефективності стратегії просування бренда країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Антонюк, О. В.
    Вплив української діаспори на формування національної пам'яті [Текст] / О. В. Антонюк // Національна та історична пам'ять : зб. наук. праць / [Укр. ін-т нац. пам'яті. - Київ : НВЦ Пріоритети, 2014. - Вип. 10. - Бібліогр.: с. 9
УДК
ББК 63.3(4УКР)я43
Рубрики: Національна пам’ять
Кл.слова (ненормовані):
УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА -- НАЦІОНАЛЬНА ПА'МЯТЬ -- ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАКОРДОННИХ УКРАЇНЦІВ -- ВПЛИВ ДІАСПОРИ -- ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ПАМ'ЯТІ


Дод.точки доступу:
Бойко, О. Д. \ред.\; Український інститут національної пам'яті

Є примірники у відділах: всього 3 : ВЗ (1), ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВЗ (1), ВА (1), ВДГН (1)