Ащаулов, В. В.
    Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ащаулов, В. В.
    Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54 : рис. - Бібліогр.: с. 53 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- ринкова ситуація -- реалізація продукції


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)