Бернар Марр
    Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати [Текст] / Бернар Марр // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 22-24
Рубрики: Маркетингові технології--Бенчмаркінг
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-функція -- стратегічні цілі -- сайти-агрегатори -- конкуренти
Анотація: Бенчмаркінг, або порівняльний аналіз, є популярним інструментом менеджменту. Він надасть потенційно важливу інформацію, яка призведе до більш ефективного виконання лише у випадку, коли уникнути типових помилок та підводних каменів. У цій статті розглянуто переваги порівняльного аналізу бізнесів, потенційні пастки та способи їх уникнення, щоб ефективно використовувати бенчмаркінг у процесі роботи організації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)