Бойко, Ганна Анатоліївна. Підсистема вправ для формування в майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні [Текст] / Г. А. Бойко> // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 3-11 Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): підсистема вправ -- підготовчий етап -- рецептивно-репродуктивний етап Анотація: У статті обгрунтовано підсистему вправ для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів, що навчаються за спеціальністю 181 Харчові технології. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні в майбутніх фахівців з харчових технологій. Окреслено завдання кожного етапу. Наведено приклади вправ, які майбутні фахівці з харчових технологій виконують для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Підсистема вправ реалізується за два етапи: підготовний і основний. Основний етап складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапів. Підготовчий етап містить вправи, спрямовані на набуття студентами знань про типові ситуації професійного спілкування фахівців з харчових технологій, їхні комунікативні наміри, особливості невербальної поведінки, структуру монологічних висловлювань, уживання засобів міжфразового зв'язку. Вправи рецептивно-репродуктивного підетапу спрямовані на ознайомлення студентів зі зразками професійно орієнтованих монологів, усвідомлення їх структури, створення структурних елементів монологу. Вправи розроблено на основі дібраних автентичних професійно спрямованих англомовних відеотекстів. На рецептивно- продуктивному підетапі формуються вміння створення міні-монологів. На цьому підетапі представлено комунікативні вправи. Опорами на рецептивно-продуктивному підетапі є автентичні відеоматеріали та ключові слова. Метою продуктивного підетапу є формування вмінь висловлюватися на текстовому рівні. Вправи продуктивного підетапу належать до комунікативних. Опорами на цьому підетапі слугують комунікативні ситуації. Представлена підсистема вправ грунтується на попередніх науково-теоретичних напрацюваннях автора. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бойко, Ганна Анатоліївна. Комплекси вправ і завдінь для формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні [Текст] / Г. А. Бойко> // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 49-52 Рубрики: Вища освіта--Англійська мова--Викладання Кл.слова (ненормовані): комплекс вправ і завдань -- майбутні фахівці з харчових технологій -- підготовчий етап Анотація: У цій публікації представлено комплекси вправ і завдань з тем "Diary Production" та "Meat Processing", розроблених автором для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів, що навчаються за спеціальністю 181 Харчові тезнології в процесі самостійної роботи. Сформульовано практичні, професійно орієнтовані, освітні, розвивальні та виховальні цілі. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій - підготовчий і основний. Основний етап в свою чергу складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |