74 Б 81 Бондар, Л. С. Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщинні В.О.Сухомлинського та О.А.Захаренка [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 2. - С. 79-87. Рубрики: Шкільне виховання Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондар, Л. С. В.О.Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогiка i психологiя. - 2008. - N 3/4. - С. 27-33. Рубрики: Педагогіка--Сухомлинський Василь Олександрович (1918-1970 рр.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Б 81 Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах ( кінець ХІХ - початок ХХ ст.) [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 4. - С. 130 - 142. Рубрики: Освіта--Історія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондар, Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 121-128. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Історія--Росія, кін. XIX- поч. XX Анотація: Розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл- та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційовоного підходу до навчального процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у зміст початкової освіти (40-80-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Диференційований підхід--40-80-ті рр. ХХ ст. Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у зміст початкової освіти ( 40-80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та хміст початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підручники--Історія--Початкова школа Анотація: Розкрито загальні проблеми створення підручників для початкової школи (40-80-ті рр. XX ст.) через з'ясування суті поняття "підручник", а також визначено дидактичні засади підручникотворення. |