Кугай, Наталія. Математичне моделювання як засіб формування методологічної компетентності вчителя математики [Текст] / Н. Кугай, Є. Борисов> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 31-34. - Бібліогр.: с. 34 Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ -- МОДЕЛЮВАННЯ Анотація: Моделювання як один з методів пізнання реального світу. Розглядаються прикладні задачі, які забезпечують посилення мотивації навчання матиматики, оволодіння новими вміннями. Дод.точки доступу: Борисов, Євген Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Борисов, Євген. Розвиток міжнародних механізмів відступу держав від власних договірних гуманітарних зобов’язань (ХVІІІ-ХХ ст.) [Текст] / Євген Борисов> // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 8. - С. 168-172. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міжнародне право--Історія, 18-20 ст. Кл.слова (ненормовані): відступ від зобов’язання -- міжнародне право -- міжнародний договір -- гуманітарне зобов’язання Анотація: У статті здійснено аналіз еволюції норм права міжнародних договорів стосовно гуманітарних зобов’язань держав, виконання зобов’язань та відступу від такого виконання у ХVІІІ-ХХ ст. Досліджено специфіку двосторонніх мирних договорів щодо відступу від зобов’язань з обміну військовополоненими. Проаналізовано специфіку відступу від зобов’язань за двосторонніми міжнародними договорами про торгівлю та рибальство. Доведено, що з 1815 р. відступ держав від гуманітарних зобов’язань з’являється в колективних міжнародних актах з питань протидії рабству та работоргівлі. Доведено, що у Генеральному акті Берлінської конференції 1885 р. такий відступ уперше ув’язується з позицією та діяльністю міжнародної структури, а у Конвенції про перегляд 1919 р. такий відступ уперше формально ув’язується з потребами підтримання публічної безпеки та порядку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |