Бук, Л. М.
    Розвиток брендингу на українському ринку [Текст] / Л. М. Бук // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 43-46. - Бібліогр. с. 46 (17 назв)
Рубрики: Торгові марки
Анотація: Запропоновано комплексний підхід до аналізу розвитку брендінгу на українському ринку. Розглянуто передумови, що зумовили інтерес виробників до брендингу. Охарактеризовано основні тенденції, що свідчать про розвиток брендингу. Виокремлено і проаналізовано сприятливі умови для формування брендів вітчизняними виробниками та окреслено існуючі проблеми у поширені брендингу товарів вітчизняного виробництва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)