Верлан, А. І. Підвищення ефективності управління приватним вагонним парком за рахунок відправницької маршрутизації порожніх вагонопотоків [Текст] / А. І. Верлан, Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора> // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 6. - С. 35-37. - Библиогр.: с. 37 (5 назв.) Рубрики: Залізничий транспорт Вагонні парки Транспортні вузли Кл.слова (ненормовані): порожні вагонопотоки -- приватні парки -- відправницькі маршрути -- порожні вагони -- рухомий склад Анотація: В статті представлено результати теоретичних досліджень та натурного експерименту по організації відправницьких маршрутів з порожніх вагонів з транспортного вузла TIC на Полтавській ГЗК. Дод.точки доступу: Козаченко, Д. М.; Вернигора, Р. В. |
Козаченко, Д. М. Удосконалення методів оцінки роботи залізничного транспорту у сфері міжнародних транзитних перевезень [Текст] / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, Ю. М. Германюк> // Залізничний транспорт України. - 2013. - № 2. - С. 40-42 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Залізничний транспорт Транзитні перевезення Залізничні перевезення Транзитні вантажі Анотація: Розглянута проблема міжнародних транзитних перевезень залізничним транспортом України. Показано, що для оцінки ефективності транзитних перевезень вантажів необхідна розробка системи спеціальних показників, основна з яких є маршрутна швидкість доставки. Дод.точки доступу: Верлан, А. І.; Германюк, Ю. М.; Козаченко, Д. Н. |
Козаченко, Д. М. Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні [Текст] / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, О. Д. Кутателадзе> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 157-166 : рис. - Бібліогр.: 23 назви Рубрики: Економіка транспорту в Україні--Залізничний транспорт--Морські порти--Залізнично-водні перевезення -- Припортові залізничні станції Анотація: У статтi розглянуто диспропорції в розвитку морських портів та припортової залізничної інфраструктури. Показано, що за діючої тарифної системи залізниць портові оператори, які обслуговуються залізничними станціями незагального користування, знаходяться в гірших конкурентних умовах, ніж оператори, що обслуговуються залізничними станціями загального користування. Запропоновано вирішення цієї проблеми за рахунок поділу залізничного тарифу на складові. Дод.точки доступу: Верлан, А. І.; Кутателадзе, О. Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |