Винославська, Олена. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти / О. Винославська> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 11. - С. 71-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інженерна Кл.слова (ненормовані): знання -- інформація -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб’єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Винославська, Олена. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості / О. Винославська> // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 87-98. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- користувачі ІКТ -- вплив ІКТ -- особистість -- самоорганізація -- саморозвиток Анотація: У статті описується методика дослідження особливостей впливу ІКТ на самоорганізацію і саморозвиток особистості. Наводиться опис розробленого авторкою опитувальника "Застосування інеформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для самоорганізації та саморозвитку особистості". Висвітлюються результати кількісного та якісного аналізу відповідей респондентів, які підтвердили існування як позитивного, так і негативного впливу ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості. Обгрунтовується актуальність дослідження проблем збереження психічного та фізичного здоров’я користувачів ІКТ. |