Войтків, Галина. Методика організації ігрової діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / Галина Войтків> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Методика викладання Дидактичні ігри Анотація: При роботі з учнями, які мають проблеми з навчанням, на уроках фізики дидактичні ігри є засобом нормалізації психічного розвитку. Діяльність учителя в ігровому навчанні спрямована на педагогічне управління, яке складається з моделювання, проектування та стимулювання навчального процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Войтків, Галина. Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Г. Войтків> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2016. - № 3. - С. 11-14. - Бібліогр.: с. 13-14 Рубрики: Навчання--Результати--Оцінка Кл.слова (ненормовані): організація навчального процесу -- загальнопсихологічний розвиток учнів -- розвиток мови, мислення, пам`яті -- інновації -- рейтингова система -- метод портфоліо -- тестові технології -- формування ключових компетентностей Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Войтків, Галина. Формування дослідницьких умінь учнів засобами шкільного фізичного експеременту [Текст] / Г. Войтків> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 11-19. - Бібліогр. : 4 назв. Рубрики: Фізика--Фізичні експерименти Анотація: В статті надані методичні поради щодо застосування методу навчального експеременту, який є основою вивчення фізики у школі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Войтків, Галина. Методичні прийоми для розвитку критичного мислення учнів на уроках фізики [Текст] / Г. Войтків, І. Ліщинський> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 8-11. - Бібліогр. : 12 назв. Рубрики: Фізика--Методика навчання та викладання--Критичне мислення Анотація: Критичне мислення - це необхідна навичка і життєво важливий ресурс сучасної людини, тому що ми живемо в інформаційному суспільстві, яке характеризується змінами, що прискорюються, а це вимагає вміння сприймати інформацію критично. Щоб впроваджувати навчання критичного мислення у фізичну освіту потрібно з‘ясувати сутність критичного мислення і його структуру, визначити способи і прийоми формування мисленнєвих операцій для полегшення засвоєння предметного матеріалу, саме ці аспекти висвітлені в публікації. Дод.точки доступу: Ліщинський, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |