Володько, А. М. Особливості організації навчального процесу для формування в майбутніх перекладачів переладацької компетентності в усному послідовному перекладі [Текст] / А. М. Володько> // Іноземні мови. - 2018. - № 1 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Переклад Кл.слова (ненормовані): усний послідовний переклад -- перекладацька компетентність -- мотивація Анотація: У статті досліджено особливості організації навчального процесу для формування в майбутніх перекладачів перекладацької компетентності в усному послідовному перекладі. Проаналізовано та доведено ефективність формування перекладацької компетентності за допомогою орієнтування студентів на досягнення визначених цілей навчання та на усвідомлення власної успішності в навчанні. Визначено переваги завдань, які сприяють подоланню стресу під час перекладу. Проаналізовано позитивний вплив активної навчальної і розумової діяльності та співпраці студентів упродовж навчального процесу та розвитку здатності студентів до оцінювання. Визначено основні можливості врахування індивідуальних особливостей студентів для організації навчання перекладу й акцентовано необхідність забезпечення енергономічного місця навчання студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |