Воронецька, Ірина.
    Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст. - 2011. - № 10. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)32
Рубрики: Екологічний маркетинг--Агропромисловий комплекс--Формування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Воронецька, Ірина.
    Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / І. Воронецька // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 45-46
ББК 65.9(4Укр)32
Рубрики: Агропромислові комплекси--Товаровиробництво--Екологічний маркетинг
Анотація: Обгрунтовано основні функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників з точки зору екологічного відтворення, що сприяє ровитку інструментарію організаційно-економічного механізму природокористування в агросфері.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)