Воронецька, Ірина. Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька> // Економіст. - 2011. - № 10. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Екологічний маркетинг--Агропромисловий комплекс--Формування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Воронецька, Ірина. Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / І. Воронецька> // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 45-46 Рубрики: Агропромислові комплекси--Товаровиробництво--Екологічний маркетинг Анотація: Обгрунтовано основні функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників з точки зору екологічного відтворення, що сприяє ровитку інструментарію організаційно-економічного механізму природокористування в агросфері. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |