Газуда, Михайло. Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості [Текст] / М. Газуда> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 94-98 : рис. - Бібліогр.: с. 97-98 Рубрики: Виноробство--Маркетинговий менеджмент--Брендинг --Україна Кл.слова (ненормовані): брендингова стратегія -- споживчий ринок -- державна підтримка -- спеціальні преференції -- ефективний бренд -- реклама Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Газуда, Михайло. Механізми удосконалення державного регулювання фінансового потенціалу країни [Текст] / М. Газуда, К. Індус> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 258-262. - Бібліогр.: с. 261-262 . - ISSN 2411-5215 Рубрики: Державне регулювання--Фінансовий потенціал країни Кл.слова (ненормовані): іноземні інвестиції -- фінансові ресурси -- джерела фінансування -- соціальні стандарти Дод.точки доступу: Індус, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Газуда, Михайло. Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки [Текст] / Михайло Газуда, Мирослава Стеців> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 4. - С. 26-33 : рис. - Бібліогр.: с. 32-33
Кл.слова (ненормовані): управлінський процес -- маркетингова діяльність -- трансформаційні зміни Дод.точки доступу: Стеців, Мирослава Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |