Газуда, Михайло.
    Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості [Текст] / М. Газуда // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 94-98 : рис. - Бібліогр.: с. 97-98
Рубрики: Виноробство--Маркетинговий менеджмент--Брендинг --Україна
Кл.слова (ненормовані):
брендингова стратегія -- споживчий ринок -- державна підтримка -- спеціальні преференції -- ефективний бренд -- реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Газуда, Михайло.
    Механізми удосконалення державного регулювання фінансового потенціалу країни [Текст] / М. Газуда, К. Індус // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 258-262. - Бібліогр.: с. 261-262 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Державне регулювання--Фінансовий потенціал країни
Кл.слова (ненормовані):
іноземні інвестиції -- фінансові ресурси -- джерела фінансування -- соціальні стандарти


Дод.точки доступу:
Індус, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Газуда, Михайло.
    Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки [Текст] / Михайло Газуда, Мирослава Стеців // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 4. - С. 26-33 : рис. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Цифрові технології
Кл.слова (ненормовані):
управлінський процес -- маркетингова діяльність -- трансформаційні зміни


Дод.точки доступу:
Стеців, Мирослава

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)