Гніда, Т. Б.
    Життєва компетентність випускника загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 2. - С. 37-41 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Випускники--Компетентність--Формування--Різновиди
Анотація: Сучасний випускник школи має бути конкурентноспроможним, всебічно розвиненим, здатним адаптуватися до постійних змін. Дійсність вимагає від учня бути не лише освіченим, а й компетентним для успішної самореалізації в соціумі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гніда, Т. Б.
    Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] : психолог - педагогові / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 2. - С. 28-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складники психологічної стресостійкості ; Модель виходу зі стресу ; Правило психологічного самозбереження ; Межі компетентності
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Психологічна стресостійкість--Психологічне самозбереження--Вчителі

   Вчителі--Стреси--Стресостійкість

Анотація: Навчити і виховати конкурентноспроможного учня в умовах сучасної школи зможе лише успішний учитель. Вимоги до професійних та особистісних характеристик сучасного вчителя наведено в Концепції Нової української школи. Для того щоб стати агентом позитивних змін для дитини, сучасний педагог має застосовувати методи викладання, засновані на співпраці, уміти долати труднощі та стресові стани, бути вмотивованим на професійний та особистий розвиток.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)