Давидова, Людмила. Вплив стратегії і технології маркетингу на вибір організаційної структури університетського видавництва [Текст] / Л. Давидова> // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 12. - С. 14-16 Рубрики: Видавнича справа--Видавництво ВНЗ--Маркетинг--Україна Анотація: У статті проаналізовано вплив стратегії та маркетингових технологій, які використовують у діяльності сучасних університетських видавництв, на вибір їхньої ефективної організаційної структури. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Давидова, Людмила. Організаційні структури видавництв вищих навчальних закладів України: львівський досвід [Текст] / Л. Давидова> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 8. - С. 3-7 Рубрики: Книгознавство--Видавнича діяльність--Україна Анотація: Проаналізовано організаційні структури видавництв вищих навчальних закладів, які забезпечують ефективне функціонування на ринку наукової і навчальної книги. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |