Дебич, Марія. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / Марія Дебич> // Вища освіта. - 2011. - № 5/6. - С. 47-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Історія, ХХі ст. Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- позааудиторний час -- духовність особистості Анотація: Розглянуто фундаментальну парадигму орієнтації національної вищої освіти України ХХІ століття на формування компетентної і толерантної особистості шляхом гуманізації цілей освіти і гуманітаризації навчально-виховного процесу. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Дебич, Марія. Завдання вищої освіти у забезпеченні вимог ринку праці (досвід країн ОЕСР) / М. Дебич> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 2. - С. 50-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн--Мексика Кл.слова (ненормовані): модернізація -- суспільство знань -- ринок праці -- Європейська рамка кваліфікацій -- ОЕСР -- Організація економічного співробітництва та розвитку Анотація: У статті розглядається концепція випереджальної вищої освіти та труднощі її реалізації. Вказано, що у Мексиці зроблено помилку у формі примусового і передчасного введення нових професій у сподіванні на швидкий прихід суспільства знань. Запропоновано для використання в Україні досвід ЄС управління вищою освітою через Європейську рамку кваліфікацій. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дебич, Марія. Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу / М. Дебич> // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 49-58. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн Освіта за кордоном Освіта зарубіжних країн Кл.слова (ненормовані): інтернаціоналізація вищої освіти -- транснаціональна освіта -- мобільність -- інтернаціоналізація за кордоном -- якість вищої освіти Анотація: У статті розглянуто різні теоретичні підходи до інтернаціоналізації вищої освіти. Запропоновано індикатори, за якими можна розпізнати університет, що досягнув стану "всеосяжної" і "всепроникної" інтернаціоналізації. На прикладах різних країн світу проаналізовано пріоритетні напрями інтернаціоналізації. Акцентовано увагу на переосмисленні інтернаціоналізації та орієнтації на результати і процес. Вказано аргументи інтернаціоналізації, які формуються навколо імперативів економічного розвитку, конкурентоспроможності, демографічної тенденції, міжнародного взаєморозуміння, глобальної відповідальності, переконання у можливості поліпшення якості вищої освіти на основі інтернаціоналізації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |