Дмітрів, Анна. Маркетинг для "маркетингу": маркетингова освіта у Львові, дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формування попиту [Текст] / А. Дмітрів> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 53-60 : ил. - Библиогр.: с. 60 (9 назв). Рубрики: Маркетингова освіта Ринок послуг--Вища освіта Послуги вищої освіти--Ціноутворення Україна Львів Анотація: У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2011 році. Проведено порівняльний аналіз вартості навчання за напрямом підготовки "Маркетинг" у закладах вищої освіти м. Львова. Розглянуто структуру ринку маркетингової освіти у Львові у 2011/12 навчальному році. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |