Зайцева, Лариса Пізнаємо довкілля разом : модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): освітній модуль -- пізнання світу -- мислення Анотація: В статті йдеться про те, як правильно організувати освітній процес щодо ознайомлення старших дошкільнят з довкіллям. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бех, Ірина Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід [Текст] / Ірина Бех, Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 2-5 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Теорія навчання Психологія--Дитяча--Мислення Кл.слова (ненормовані): мисленнєва здібність -- пізнання світу -- компетентнісний підхід Анотація: Стаття присвячена питанню впровадження в освітній процес дошкіллля компетентнісного підходу, який має реалізовуватися у синтезі з діяльнісним підходом. Дод.точки доступу: Зайцева, Лариса Все экземпляры списаны |
Зайцева, Лариса Дошкільнятам про числа і цифри [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): написання цифр Анотація: В статті йдеться про важливу складову формування математичних уявлень дошкільнят - ознайомлення з числами та їх записами. Подано прийоми ознайомлення з написаними цифрами. Пропонується розробка заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати розуміння того, що число позначається відповідною цифрою; ознайомлювати з цифрою "1"; удосконалювати вміння використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до математики та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зайцева, Лариса Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 2-4 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- міжпредметні зв'язки Анотація: "Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |