Калінська, А. В.
    Змістова структура готовності старшокласників до професійного вибору в галузі економіки та підприємництва [Текст] / А. В. Калінська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 20-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.46
Рубрики: Профільне навчання--Економічний профіль
Анотація: Розглянуто змістову структуру готовності старшокласників до вибору професії в галузі економіки й підприємництва в умовах профільного навчання як інтегральної властивості особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Калінська, А. В.
    Профорієнтація старшокласників в умовах профільного економічного навчання [Текст] / А. В. Калінська // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 38-42. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.200.53
Рубрики: Економіка--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
вибір професії -- готовність до вибору професії -- профільне економічне навчання -- центр профорієнтації
Анотація: У статті подано нове розв'язання проблеми формування в старшокласників готовності до вибору професії у сфері економіки та підприємництва. Розкривається робота шкільного центру профорієнтації, який покликаний надавати профорієнтаційну підтримку учням у процесі вибору профілю навчання, формує в них цінності економічного типу праці, усвідомленого, відповідального ставлення до професійного самовизначення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Калінська, А. В.
    Урок на тему "Розвиток та розміщення рослинництва в Україні" [Текст] : 9 клас / А. В. Калінська // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - № 1/2. - С. 43-49.
Рубрики: Географія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
комбінований урок географії -- сільське господарство -- рослинництво
Анотація: Подано розробку уроку географії, мета якого - ознайомити учнів з економіко-географічною характеристикою рослинництва України, визначити проблеми розвитку галузі; розвивати в школярів уміння організовувати власний навчальний процес, уміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати прості математичні моделі, розв'язувати практичні задачі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)